eGela

Berritzegune Nagusia

Ikerketa lanak lehen hezkuntzan: prozedura bat (2.atala)

Saber hacer (con otros) en un contexto lo más real posible. Hacer, además, con un objetivo significativo y funcional. Finalmente, comunicar lo realizado

umeak

El camatore de 5º blogetik hartua

En la primera parte de esta propuesta práctica dimos unas pinceladas de lo que supone proponer trabajos de investigación para elaborar un producto final que fuera expuesto ante los compañeros (o en otro contexto). En esta segunda parte incluimos la propuesta completa que contiene:

  • Poner en contexto al alumnado,
  • Recoger conocimientos previos,
  • Dar a conocer la tarea, la organización de los grupos, el producto que esperamos, los criterios con los que evaluaremos,
  • Las plantillas de apoyo en la fase en que sean necesarias y
  • Los instrumentos de evaluación que utilizarán los propios alumnos/as y el profesor/a (Antes de comenzar el trabajo los conocerán).
  • Además, están detalladas las actividades que se pueden realizar, los criterios e indicadores del curriculum, que guiarán la manera en que desarrollaremos la unidad y la rúbrica en función de esos indicadores.

Proposamen didaktiko honen lehen zatian zertzeladak baino ez genituen eman. Gogoratu gaia zela nola eraman aurrera ikerketa lanak azkeneko ekoizpena lortzeko, eta ekoizpen hori plazaratzeko gelakideen artean (edo beste forotan). Oraingoan, proposamen osoa eskuragarri duzu, ondokoak daudelarik:

  • Ikasleria testingurua jarri,
  • Aurreazgutza agerian ipini,
  • Ataza jakinaraztea, taldeen antolaketa, espero dugun produktua, ebaluatuko ditugun irizpideak ezagutarazi,
  • Beharrezkoak izango diren txantoloiak eman eta bai ikasleek bai irakasleak erabiliko dituzten ebaluazio tresnak, lanean hasi baino lehen, ezagutu.
  • Honetaz gain, egin daitezkeen jarduerak agertzen dira, baita curriculumeko irizpideak ete adierazleak ere, hauek unitatearen garapenaren gidaiak izango baitir. Azkenik, adierazle horiekin eginiko errubr¡ka ere duzue.

[issuu layout=http%3A%2F%2Fskin.issuu.com%2Fv%2Fcolor%2Flayout.xml backgroundcolor=2A5083 showflipbtn=true documentid=110403062307-e1dca3aeae1444e584439484afe1adfe docname=gmaps_jarduera_11-03-28 username=bertamares loadinginfotext=Gmaps-ekin%20jarduera%20didatikoa showhtmllink=true tag=gmaps width=520 height=297 unit=px]

Osagarriak:

  1. Lan kooperatibo mintegia (gonbidatu gisa sartu), tenikak, oinarri teorikoa, ereduak, ikastetxeek eginiko jarduerak…
  2. Tresna digitalak bloga. Eskola 2.0 programako 6.mailan klaseak ematen dituzten iralaskeentzako
  3. Proposamen gisa, Edublogs-en V.sarian blog asko azter ditzakezue. Askotan, hemen aipatutako proposamen antzekoak irakurriko dituzue. Irakasleen blogak eta Lehen Hezkuntzako ikasleen blogak

Berta Martínez
Lehen Hezkuntzako irakaslea. Egun, Barakaldoko berritzegunean

Comments are closed.